www.Fleurigforum.TK
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

www.Fleurigforum.TK

Hét Nederlandse Meisjes Forum, maar ook voor Jongens.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Hacked by The Gijs.
Mensen die nog geen lid zijn, kom snel lid op dit gratis en leuke forum want als je lid komt kun je meedoen aan een quiz, daarmee kun je gratis een Pokémon winnen! Dus klik maar al op de registreer knop want je weet niet wat je mist!!!
Hacked by The Gijs.
Hacked by The Gijs.
Hacked by The Gijs.
Hacked by The Gijs.
Hacked by The Gijs.
Hacked by The Gijs.

 

 Goede moppen!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 28
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 28

Goede moppen! Empty
BerichtOnderwerp: Goede moppen!   Goede moppen! Icon_minitimeza mei 30, 2009 2:49 pm

heb jij nog een goede?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 28
Join date : 23-05-09
Leeftijd : 28

Goede moppen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede moppen!   Goede moppen! Icon_minitimeza mei 30, 2009 2:54 pm

Een Dom blondje neemt rijlessen.
Tijdens haar eerste rijles staat ze stil voor het stoplicht.
op gegeven moment zegt de rijinstreucteur:
''het is groen!''
zegt het Domme blondje:
''eeuhh.. een kikker?!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Dochter




Aantal berichten : 14
Join date : 30-05-09

Goede moppen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede moppen!   Goede moppen! Icon_minitimeza mei 30, 2009 3:44 pm

Mevrouw Ka

Komt mevrouw Ka in het café en bestelt ze een thee.
Loopt ze even later weg roept de ober:Mevrouw Ka U Thee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dochter




Aantal berichten : 14
Join date : 30-05-09

Goede moppen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede moppen!   Goede moppen! Icon_minitimeza mei 30, 2009 4:04 pm

Het biertje

Een man gaat naar de kroeg en besteld een biertje als hij een slok genomen heeft bedenkt hij zich dat hij naar de wc moet. Dus schrijft op een blaadje "hier heb ik in gespuugd" en legt het voor zijn glas. Als hij even later terug komt staat eronder "ik ook !"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dochter




Aantal berichten : 14
Join date : 30-05-09

Goede moppen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede moppen!   Goede moppen! Icon_minitimeza mei 30, 2009 4:11 pm

Geld vergeten

Willem, Harry en Sjon waren in het café. Willem zei: "ik betaal voor deze keer." hij pakte zijn portemonnee en hij: "zei shit geen geld bij me!". toen zei Harry: "oké ik betaal wel, hij zocht zijn portomonee maar die was hij verten". Sjon wou dan wel betalen maar hij had ook geen geld bij zich. Ze gingen naar de baas van het Café en zeiden: "We hebben allemaal wel lekker gedronken maar we hebben geen geld bij ons.
Daarop zei de baas: "als jullie lullen samen een meter bij elkaar is mogen jullie de hele dag gratis zuipen". dus Willem ging naar de wc en paf 50 cm Harry paf 49 cm meter Sjon 1 cm dus hun lullen een meter bij elkaar samen hun lekker heel de dag zuipen en ze gingen naar huis en Willem zei jullie hebben geluk dat ie van mij 50 cm was he Harry zei jullie hebben geluk dat ie van mij 49 was he sjon zei jullie hebben geluk dat ie van mij stijf stond !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dochter




Aantal berichten : 14
Join date : 30-05-09

Goede moppen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede moppen!   Goede moppen! Icon_minitimeza mei 30, 2009 4:29 pm

Onder de 16

Er kwam een jongen in de bar. Hij zag daar een bordje onder de 16 verkopen wij niet.
Dus die jongen ging naar de bar. Hij vroeg aan de man mag ik 17 biertjes? Ja tuurlijk.
De man vroeg weer zijn jullie met jullie 17. Nee zei de jongen. Eigenlijk wil ik er 1.
Maar jullie verkopen niet onder de 16 staat er op het bord...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goede moppen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede moppen!   Goede moppen! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goede moppen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
www.Fleurigforum.TK :: FleurigForum :: FleurigForum - Pri-Pra-Praatjes-
Ga naar: